#pz2016 

2 gündür devam eden Pazarlama Zirvesi’ni kacırdıysanız Twitter “da #pz2016″ya bır goz atabilir, katlı deger yaratmanın yolları ile ilgili yazılan kısa yorumları gorebılırsınız. 
Bence best of! 

Mark Ritson: “Herkes bir markayı 20 kelimeyle ifade edebilir ama 2-3 kelimeyle ifade edilenler büyük şirketlerdir.” 

F. Durmuş: “Tüketici davranışındaki temel değişimler; özgürlük, hız ve içtenlik.”

 “Müşteriyi merkeze koyuyoruz ama sms in ötesine geçemiyoruz!” 

F. Durmuş: “Son bir ay içerisinde insanlara ruh halini sorduğumuzda %49’unun mutlu %51’inin ise gergin ve depresif olduğunu gördük.” 

Cem Seymen: “İlk üç sanayi devrimini kaçırdık inşaatla büyümeye çalışırken dördüncü sanayi devrimini de kaçırıyoruz.” 

Martin Lindstrom Davranislarinizla ilgili ip ućlari-“SMALL DATA”larinizi, maskelerinizin arkasindaki gerceginizi bulmak.Verdiginiz gunluk SINYALLER! 

Tanyer Sönmezer: Katlı değer de işin sırrı: Uyuyup büyümez şirket. “Geleceğin büyük hayali” derseniz büyüyebilir 

“…Ve ben daha az gidilmişinden gittim. Bütün farkı yaratan bu oldu.” Cem Seymen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s