2 gündür devam eden Pazarlama Zirvesi’ni kacırdıysanız Twitter “da #pz2016″ya bır goz atabilir, katlı deger yaratmanın yolları ile ilgili yazılan kısa yorumları gorebılırsınız.
Bence best of!
Mark Ritson: “Herkes bir markayı 20 kelimeyle ifade edebilir ama 2-3 kelimeyle ifade edilenler büyük şirketlerdir.”
F. Durmuş: “Tüketici davranışındaki temel değişimler; özgürlük, hız ve içtenlik.”
“Müşteriyi merkeze koyuyoruz ama sms in ötesine geçemiyoruz!”
F. Durmuş: “Son bir ay içerisinde insanlara ruh halini sorduğumuzda %49’unun mutlu %51’inin ise gergin ve depresif olduğunu gördük.”
Cem Seymen: “İlk üç sanayi devrimini kaçırdık inşaatla büyümeye çalışırken dördüncü sanayi devrimini de kaçırıyoruz.”
Martin Lindstrom Davranislarinizla ilgili ip ućlari-“SMALL DATA”larinizi, maskelerinizin arkasindaki gerceginizi bulmak.Verdiginiz gunluk SINYALLER!
Tanyer Sönmezer: Katlı değer de işin sırrı: Uyuyup büyümez şirket. “Geleceğin büyük hayali” derseniz büyüyebilir
“…Ve ben daha az gidilmişinden gittim. Bütün farkı yaratan bu oldu.” Cem Seymen